Masa Itu Emas


Monday 24 October 2011

CiNta Mati Ku...

Family ku yang tercinta....
Tahukah mereka bahawa aku teramat-amat menyayangi mereka...dalam susah atau senangku mereka sentiasa tegar disisiku...tiada siapa yang dapat menggantikan mereka dihatiku hingga akhir nyawaku..mereka yang pertama juga yang terakhir akan tetap menjadi penyeri hidupku..aku amat bersyukur dikurniakan keluarga yang cukup sempurna segala-galanya bagiku...Akan tetapi...persoalan ini sentiasa memenuhi ruang fikiranku..Kadangkala aku dirundung ketakutan untuk memikirkannya..sedangku mencuba untuk tidak memikirkannya,lantas aku didatangi dengan ketentuan kejadian manusia 'setiap yang hidup pasti akan pergi'
yang Tuhan,satu pintaku jangan Kau ambil mereka sebelum hatiku cukup kuat untuk menerima ketentuanMU itu..


luvly abah and ma..
Buat Abah tersayang...
aku sangat- sangat berbangga dikurniakan ketua keluarga sepertimu abah...dari aku seorang bayi dan kini telah mencecah umur 22 tahun hidupku begitu sempurna bersama pengorbananmu membesarkan ku...disaat ini aku mendambakan seorang teman hidup sepertimu abah,insyaallah..yang mampu membimbingku juga keluargaku kelak..abah,terima kasih diatas segala-galanya untuk kami,adik beradik..sesungguhnya hanya Tuhan yang mampu membalas semua keikhlasan pengorbanan mu..dan kami sebagai anak hanya mampu memberikan kejayaan buatmu...Aku sayang abah sangat2..


Buat ibu yang dikasihi..
ibu,kau lah perangsang untuk aku lebih kuat menjalani liku hidup ini..tanpa sentuhan dan nasihat darimu, mana mungkin aku akan sampai ketahap ini..aku syg,cnta,kasih and segalanya pada ibu..walau kadangkala ade perselisihan faham denganmu, aku tetap tidak boleh pergi jauh darimu..segalanya yang aku lalui hari ini semuanya bertemankan nasihat dan doronganmu ibu..ape yg penting dalam hidupku adalah restu mu ibu..restu untuk aku menjadi yang terbaik dan berjaya dunia akhirat insyaallah...Ya Tuhan,Kau lindungilah ibuku walau dimana dia berada..aku berdoa semoga aku sentiasa diberikan kesempatan untuk memberikan kebahagian diatas pengorbanan ibuku dari saat aku dilahirkan sehingga aku berjaya...Sayang ma ketat2...


Buat adik beradik yang dirindui...
jangan lupakan tanggugjawab kite pada ma n abah..tanpa mereka siapalah kite di dunia ini..i luv u all 4 ur supporting selama ini..along,syafiq,safwan n lastly my ucuk2 adik mizz u so much...semoga kite terus bersama utntuk selamanya..bkn mudah untuk mengekalkan silaturrahim walau sesama saudara sendiri..but,we need to be more matured yer guys...don't jelous2,angry2 to each other...ape yg kita ade,milik kite bersama...MUAHHH....sayang kamOO kencang2...
my <3 sibling 4eva

cintaHatiku..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.